دلمرده

دلمرده

زمین دلمرده ، سقف آسمان کوتاه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 30167
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


تقدیم به زیبای عزیزم

تزريق دردم توي هر سلول سرسختم

نعش خيالي كه نشسته داخل تختم

هر روزهاي مسخره شب هاي بي خوابي

مي دانم و مي داني ام بدجور بدبختم

از قرص هايي كه نخوردم مست خوابيدي

كابوس هايي كه نبايد... ديدم و ديدي!

محكوم به تنهايي و يك عمر غم بودم

در دادگاهي كه فقط « من» متهم بودم

شب ها در آغوشم فشردم خاطراتت را

وپاك كردم روي لبها ارتباطت را!

مي پاشم از غم ها به ديواري ترك خورده

به خانه ات ، تنها پناه اين مرد مرده

از خواب ها كه در سرم آشفته تر مي شد

از قرص هايي كه فقط ... هي بي اثر مي شد

از هرزگي هاي تن آغشته با بويت

لمس غم انگيز شبي با لختي مويت

از زیبایی كه فكر من را از سرش وا شد

اين گريه هاي لعنتي هر لحظه، هر جا شد!...

با عشق مي ميرم تو را در آخرين بوسه

محكم بغل كردم تو را از ترس كابوسِ ِ...

ترديدهاي مسخره جا مانده در پيشم

از فكرهاي در سرم بدجور تشويشم

از بوي تو ، از گريه ات،از ترس زندان ها

دارم فرارت مي شوم از ديد ميدان ها...

هي پرت مي شد واقعيت از عذابي كه...

از قرص هاي رنگي ات... ليوان آبي كه...

مي پاشي از هم توي كابوسي عرق كرده

تصوير مات شوهرت در رختخوابي كه...

تصوير گنگي كه نشسته در سرت ناقص

آرام مي خوابي... و ديگر هيچ چي را حس...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ramin تاريخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to onecold.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com